Forums at Modded Mustangs - Reply to Topic
Thread: My new Daily Driver Reply to Thread
Title:
Message:
Trackback:
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces) :
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now



In order to be able to post messages on the Forums at Modded Mustangs forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










  Additional Options
Miscellaneous Options

  Topic Review (Newest First)
August 24th, 2009 08:09 PM
TheUNZippee! This thread ain't about that. Please let's don't go there.

Thanks y'all!
August 24th, 2009 07:50 PM
Averlus He lives with his parents?
July 12th, 2009 04:52 PM
Ke^in Chris um, you yourself said you sold drugs. And wether you like it or not, mommy and daddy ARE helping you pay for your car. If you aren't paying rent, food, etc they are helping you. They may not be giving you MONEY for your car, but they are paying for things so you can afford to buy such a thing. Lets be a bit more honest with ourselves Chris.

I am pretty sure (But I am sure you'll claim otherwise. .*rolleyes*) that if you had actual living expenses, and had to actually have money to pay for a place to live, and food on your table, you'd not be able to afford much of anything.

So yeah cool car, but don't act all pretentious about being able to afford such a thing when you are still living at home with mommy and daddy. ANYONE could do that. Hell, if I was still living with my parents, I'd have a Porsche 911. A newer model even. But since I have a family to support, and my parents AREN'T paying for my basic needs, I can't. Does this mean you are making more than I am, or that you are somehow more successful? No. But that isn't stopping you from acting like it.

Don't confuse this post with me making fun of you for still living with your parents. You are still young, and I'd take advantage of that for as long as you can stand. Save up a bunch of money for when you do go out on your own, and you aren't relying on your parents for your basic needs.

I don't see any jealousy here Chris.
July 12th, 2009 04:43 PM
itschristorres8
Quote:
Originally Posted by Mustang RacR94 View Post
so how'd ya pay for this, mommy and daddy or selling drugs

I wouldve just bought a 03/04 C with low miles instead of the 3v just my opinion thu
As I mentioned earlier in the thread I paid for this myself. I also explained the job I've had to pay for it. I do not sell drugs, how that rumor came up I'am unsure. Sorry if I'am able to purchase a brand new car and afford the payments myself and you are unable to or just jelous because of the fact I can do it. w/e the situation your bringing it up at the wrong place.



Quote:
Originally Posted by Youngin View Post
dude nice...... fuck tha bs... bassani X with borla stingers!
lol Idk I'am hearing a few different other choices here and there. lol makes it hard to pick
July 12th, 2009 06:38 AM
Ke^in
July 12th, 2009 03:06 AM
G.T. Rags
Quote:
Originally Posted by 06RedfireGT View Post
<mso>FixT</mso>

Anyway, i saw that after I submitted my post and figured what the hell.

And did the guy who still dresses for Halloween and lives with his mom at 25 just call me immature?

And I leave you with that.
yet again you continue to try and make quips

you fail at you ability to follow through with the things you say....

seriously, do you wake up everyday and ask yourself "how can i contradict myself today?" or does it just come natural?

and seriously, it's really immature with me to live at home and bank all the money I make so I can buy a house. oh, and dressing up for halloween is really childish, thats y 95% of america throw's halloween parties and ALL of NYC does it. Halloween is the one day everyone in the world has a pass to be immature and child like, so once again

<--------golf clap for your failures
July 12th, 2009 03:03 AM
Redux
July 12th, 2009 03:01 AM
06RedfireGT
Quote:
Originally Posted by G.T. Rags View Post
ya know, for someone who said they were just going to end it, you sure seem to like to continue to antagonize....

your so fucking immature it's not even funny man
<mso>FixT</mso>

Anyway, i saw that after I submitted my post and figured what the hell.

And did the guy who still dresses for Halloween and lives with his mom at 25 just call me immature?

And I leave you with that.
July 12th, 2009 02:52 AM
G.T. Rags and just so you know

i still heart u red
July 12th, 2009 02:50 AM
G.T. Rags
Quote:
Originally Posted by 06RedfireGT View Post
lol I caused?

You are the one that gave out your password to how many people?

Anyway, I'm just going to end it here so we don't clutter the thread any more.
Quote:
Originally Posted by 06RedfireGT View Post
Oh look, a loophole
ya know, for someone who said they were just going to end it, you sure seem to like to continue to antaganize....

your so fucking immature it's not even funny man
July 12th, 2009 02:50 AM
Safi
Quote:
Originally Posted by 06RedfireGT View Post
Oh look, a loophole
loopholes FTW!!!

(joke was towards the rags amendment lol)
July 12th, 2009 02:49 AM
06RedfireGT
Quote:
Originally Posted by G.T. Rags View Post
no irony there, just cold hard facts

it's not flaming when your telling the truth
Oh look, a loophole
July 12th, 2009 02:48 AM
Redux
Quote:
Originally Posted by G.T. Rags View Post
no irony there, just cold hard facts

it's not flaming when your telling the truth
....Whatever helps ya sleep man.
July 12th, 2009 02:48 AM
G.T. Rags <----golf clap
July 12th, 2009 02:48 AM
06RedfireGT lol I caused?

You are the one that gave out your password to how many people?

Anyway, I'm just going to end it here so we don't clutter the thread any more.
July 12th, 2009 02:47 AM
G.T. Rags
Quote:
Originally Posted by Redux View Post
I just found it ironic, that's all.
no irony there, just cold hard facts

it's not flaming when your telling the truth
July 12th, 2009 02:46 AM
Redux I just found it ironic, that's all.
July 12th, 2009 02:45 AM
G.T. Rags oh look, an agreement......

go figure
July 12th, 2009 02:44 AM
Redux
Quote:
Originally Posted by G.T. Rags View Post
still doesn't change the fact your a shit talking punk

now your just giving us guys with v8's a bad name
Quote:
Originally Posted by G.T. Rags View Post
yeah, your a fucking hypacrit

go blow your hot air on another forum, no one gives a shit that you bought another car that ur gonna blow up


Quote:
Originally Posted by G.T. Rags View Post
BTW, you just broke the rules and flamed outside the box


July 12th, 2009 02:40 AM
G.T. Rags
Quote:
Originally Posted by 06RedfireGT View Post
You are still the one that came into his thread acting like a fucking asshole trying to stir up shit. Fuck you.

Are you on your period or was somebody "reading" yours PMs again?
n o, i just have a problem when u throw ur fucking wasted 2 cents in every time making useless pointless fucking posts

you've got no ground to stand on so u bring up an incident that YOU caused over a year and a half ago to try and make your e cock a little better. You're obviously the person who can't get over things, and hold grudges


grow up

BTW, you just broke the rules and flamed outside the box
once again
<------golf clap
This thread has more than 20 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome