Modded Mustang Forums banner

18661 - 18680 of 20949 Posts

·
Registered
Joined
·
22,813 Posts
meh, GTA5 single player game was pretty damn awesome. GTA Online after six months was bullshit and I stopped playing.

I also hate all multiplayer games so I'm pretty biased.
Only multiplayer games I've enjoyed were the Medal of Honor series back in the 2000s.

I enjoy the GTA5 single player but haven't played online. I'm ready for the 6th one whenever that happens.
 

·
Administrator
Joined
·
33,198 Posts
i got an instagram notification a couple of days ago that was like "xocolleenox just shared her first instagram story. click to view!"

clicked it and

--------------------------

she just said **** it jumped right on that dance floor and started doing the worm

---------- Post added at 12:19 PM ---------- Previous post was at 12:00 PM ----------

and what the ****, i posted a pic of the '67 fastback under a tarp last night and got famous overnight. woke up to almost 300 likes and counting which is more than 10x my average lol

/coolstorybro
 

·
missippi roolz
Joined
·
9,244 Posts
and what the ****, i posted a pic of the '67 fastback under a tarp last night and got famous overnight. woke up to almost 300 likes and counting which is more than 10x my average lol

/coolstorybro
I was going to say "no you didn't you liar" and then I remembered I don't follow you because you're a ****ing douchebag
 

·
there's a tech section?
Joined
·
19,648 Posts
i got an instagram notification a couple of days ago that was like "xocolleenox just shared her first instagram story. click to view!"

clicked it and

--------------------------

she just said **** it jumped right on that dance floor and started doing the worm
That’s cause I’m trying to get Instafamous without posting my boobs.
It’s kinda bullshit.
 

·
there's a tech section?
Joined
·
19,648 Posts
The most likes I’ve ever gotten is 79.
Constantly wondering where my 600 followers are.
 
  • Like
Reactions: BWAL

·
missippi roolz
Joined
·
9,244 Posts

·
missippi roolz
Joined
·
9,244 Posts
lol she was a member here. thrasher something. married to 101fng. he's gonna log back in and kick your ass

any day now
dammit I knew going there was going to backfire

I'm going to delete it now since it was pretty rude

She popped up after I friended you so I just assumed it was someone you knew
 

·
PSN alphadong11
Joined
·
28,936 Posts
I had a **** load of messages in there when I didn't know instagram even did that ****. Even this socialist guy freaking out about an attention whores pic on a website where 5 people go when he was already on the news. We need a hero oh ho hoooooo ahhhhh ahhhhhh
 

·
Bo Baustin
Joined
·
13,134 Posts
...
nvm











___________________________________________________________________________________________

Reason for edit: oh crap that would hurt bn feels
 

·
missippi roolz
Joined
·
9,244 Posts
@BWAL now that I've friended you my instagram feed is being flooded by shitty broken down mustangs in various states of **** disrepair

---------- Post added at 11:47 AM ---------- Previous post was at 11:46 AM ----------

...
nvm











___________________________________________________________________________________________

Reason for edit: oh crap that would hurt bn feels
I don't like you hiding things from me, mister.
 
18661 - 18680 of 20949 Posts
Top