Modded Mustang Forums banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 19030 Posts

·
Banned
Joined
·
17,374 Posts
Discussion Starter #1 (Edited by Moderator)
Anything that isn't tech related will be deleted (not moved). Repeat offenders will receive warnings. Continuing offenders will receive infractions and/or bans (depending on how many infractions you currently have or manage to build up).

-mcqueen


Well i thought since every other section had a thread like this the 3.8/3.9 v6's needed one too. Plus this can keep down on the random "look what i did today" style threads that clutters up our lovely section...doesn't matter what you did to you car...if you add a mod, detail something, or do anything you might wanna share....post it here :D

So I'll start

Today i got bored at 1am and took the wing off my car...this morning i plugged the holes...and next payday i'm gonna VHT my tail lights...slowly bringing back my old v6...the front's already complete...so now all that's left is the rear and the stance



Uploaded with ImageShack.us

and a few cell phone pics...

 

·
Registered
Joined
·
396 Posts
got my baby washed and cleaned on the inside. the inside of the trunk is filld up but nothing big. was going to clean my MAF today but couldnt find the right screw driver.

what kinda tire/ rim combo you gunna do with your stang 6er?
 

·
Banned
Joined
·
17,374 Posts
Discussion Starter #4
got my baby washed and cleaned on the inside. the inside of the trunk is filld up but nothing big. was going to clean my MAF today but couldnt find the right screw driver.

what kinda tire/ rim combo you gunna do with your stang 6er?
most likely some GT wheels...i already have some Nittos from my GT sitting in the garage. My friend told me i could have his old '99 wheels for $100...since it's the same wheels i had last time i'll probly just do that. painted black they look sextacular
 

·
Not A Regular Member
Joined
·
17,101 Posts
Nice topic 6er. Lol I was wondering when someone would eventually copy that :p

But here's what I accomplished today



I'll probably go out around 1am or so to wet sand some imperfections so I can start on the clear coat tomorrow.
 

·
Banned
Joined
·
17,374 Posts
Discussion Starter #6
Nice topic 6er. Lol I was wondering when someone would eventually copy that :p

But here's what I accomplished today



I'll probably go out around 1am or so to wet sand some imperfections so I can start on the clear coat tomorrow.
looking good man...and yeah i think this section needs a thread like this...it'll fix alot of issues with threads that are just "look at this" sorta things and not really tech. Might actually make a good sticky if people learn to just post their random daily thing here :yes
 

·
Not A Regular Member
Joined
·
17,101 Posts
Yeah I hope this catches on. I feel bad having to move a lot of those "look what I did" topics to other sections since they don't really have any tech stuff involved. So let's make this thread work :rockon
 

·
Banned
Joined
·
17,374 Posts
Discussion Starter #8
Yeah I hope this catches on. I feel bad having to move a lot of those "look what I did" topics to other sections since they don't really have any tech stuff involved. So let's make this thread work :rockon
yea i bet...i'll just make sure to bump this daily with something if i can to keep it up at the top for people to see so they can post there :yes
 

·
╚⊙ ⊙╝
Joined
·
14,719 Posts
I thought about putting on my new brakes or rear end but ended up being too lazy

then i noticed that some spineless pussy hit my fender with their door and didnt leave a note or anything.





Im hoping that the pink/ yellow will come out, Who the **** has a pink and yellow car?

and i got some gears





$50 for brand new (just dirty) 3.55 FTW
 

·
Not A Regular Member
Joined
·
17,101 Posts
Pulled one of my side scoops off a bit ago. I did a shitty job on the clear coat about a year ago and up close it was obvious. Ended up completely repainting it and redoing the clear much better. Gotta wet sand and buff that tomorrow. Maybe I'll just repaint my whole car with rattle cans :dunno
 

·
Pays in respect
Joined
·
2,891 Posts


painted my window switch panels, came out pretty good. And 6er, I was thinking about making a thread like this yesterday. What a coincidence, glad you made it though. :yes
 

·
Registered
Joined
·
1,842 Posts
Those of you who don't know I have been swapping my "medium parchment"(tan) interior to midnight black. I started a thread here: http://www.moddedmustangs.com/forums/projects/215350-full-interior-swap.html

I haven't updated it yet but all thats left to do is swap the dash/steering column then put it all back together. Oh, and look what I found on Craigslist for $100!!! :) These are going in once I do the dash swap :yes
 

·
Registered
Joined
·
1,842 Posts
Pulled one of my side scoops off a bit ago. I did a shitty job on the clear coat about a year ago and up close it was obvious. Ended up completely repainting it and redoing the clear much better. Gotta wet sand and buff that tomorrow. Maybe I'll just repaint my whole car with rattle cans :dunno
What kind of paint and clear you using?
 
1 - 20 of 19030 Posts
Status
Not open for further replies.
Top