Modded Mustang Forums banner

1 - 20 of 20 Posts

·
Proud American
Joined
·
11,288 Posts
Discussion Starter #1
So TheBusher, 97GT4.6, and me hung out on Sunday.

In the racing videos, im driving hte white car(97GT4.6s) and TheBusher is driving mine.


I couldnt get it to spin them in second...

 

·
Registered
Joined
·
5,372 Posts
those sequential turbos sound awesome
 

·
The Mean Green
Joined
·
5,528 Posts
Ya need some burnout practice there Matt:lol
 

·
The Mean Green
Joined
·
5,528 Posts
Yea thats always fun, I got got some tires I need to go get rid off. Time to retire the 295's
 

·
Registered
Joined
·
3,120 Posts
good lord... that 1st burnout lmao, wtf... the tires just stop?

What kind of rear end do you have? cuz i kno when my tires are spinning and i do a doughnut, it whips around so fast it feels like my face is gonna rip off... like the front tires stay stationary and just the rears spin around
 

·
Proud American
Joined
·
11,288 Posts
Discussion Starter #11
I have 4.10s IDK it was wierd, normally it does just sit still when doing a donut, but somehting was different this time about the actual burn out and the whip.
 

·
Registered
Joined
·
3,120 Posts
I have 4.10s IDK it was wierd, normally it does just sit still when doing a donut, but somehting was different this time about the actual burn out and the whip.

Man... when it hit 2nd in that burnout... that looked bad, like 30mph to 0mph in less than a second lol.

I meant what kind of rear end as in... a posi? a Trac-Loc? Limited slip?
 

·
Proud American
Joined
·
11,288 Posts
Discussion Starter #18
i have 10 plus pass on slicks and about 250-300 street miles on them... it had never been rebuilt and i have 124K on my car too though.
 
1 - 20 of 20 Posts
Top